Demi van den Tillaart
Young Professional
Mijn naam is Demi van den Tillaart en ik ben adviseur bij Van Dam & Oosterbaan. Ik zou mezelf omschrijven als sociaal, resultaatgericht, empathisch en een doorzetter. Momenteel ben ik woonachtig in Nijmegen waar ik graag spelletjes speel met mijn vriend en afspreek met vrienden. Ik heb de studies Sociologie en Youth Studies afgerond waardoor ik goede onderzoeksvaardigheden beheers en de nodige kennis heb opgedaan aangaande jeugdkwesties. Mijn opdrachten zijn momenteel vooral binnen het Sociaal Domein en het jeugdveld.
Het leukste aan werken binnen het adviesdomein vind ik het brede scala aan opdrachten en thema’s waarmee ik mag werken! Wat mij erg veel voldoening geeft in mijn werk is als ik iets kan verbeteren, of een oplossing kan bieden voor een probleem. Deze verbetering of oplossing vind ik graag door middel van data analyse. Ik krijg veel energie van het puzzelen met data zodat ik de benodigde informatie uit de data kan halen, de juiste verbanden en patronen kan zien, en het juiste advies kan geven. Ik wil graag voor elke maatschappelijke uitdaging een datagedreven oplossing aandragen!

Werkte onder andere voor:



Fan van deze artikelen
Klaar voor de start? Vier beginpunten voor analyse en onderzoek.
Auteurs: Charlotte Altena, Demi van den Tillaart Dashboards worden in veel organisaties op dit moment gebouwd of al gebruikt. Vanuit Van Dam & Oosterbaan zien we dat dit gebruik soms
Word ook onderdeel van het team
Wil jij adviseren op basis van feiten in plaats van onderbuikgevoel? Resultaten meten en zien, zonder te gokken? Inzicht en grip krijgen op belangrijke maatschappelijke thema’s bij bijvoorbeeld gemeente, kinderopvang of zorg? Onze datagedreven professionals weten hoe, en daar kun jij onderdeel van zijn! Onze adviseurs en BI consultants delen graag hun kennis en ervaring.
Met behulp van dashboards, analyses, business cases en onderzoeken, helpen wij de schat aan beschikbare data om te zetten naar waardevolle stuurinformatie. Door de juiste vragen te stellen en de data in context te plaatsen, stellen wij organisaties in staat om goede strategische beslissingen te nemen.